Shopping! :)

Idag har jag varit på en lyckad shoppingtur till Birsta!
Köpte kläder, smycken, tröja åt Massa, doppresent &
var till frissan! Gjorde slingor & toppade håret lite, jag
har bestämt mig för att spara ut håret lite.

Var till en nya frissa idag! (På Trudes) Min "gamla" hade
ingen tid den här veckan. Det kändes bra att byta ett tag faktiskt.

Jag är så nöjd med kläderna jag har köpt. 3 plagg köpte jag på
"Carros" affär, Zizzi. En tunika köpte jag på Kappahl.

Dessuom hade jag fått en tunika/klänning från Ellos i brevlådan
idag, ett skönt vardagsplagg nu till sommaren. (Önskar bara
att jag hade beställt fler färger av den.. 129:- är ju inget att snacka om)

Jag träffade på min kamrat Kina oxå, vi gick och lunchade tillsammans.
Tack vännen! ♥

En bild på några av kläderna:


Som ni ser har jag skrivit att spegeln är lite missvisande
pga att den svänger, jag ser mycket mindre ut än vad jag
är, haha! Bra spegel ;-)
Men ni ser ju kläderna iaf,vilket var meningen och inte min
välsvarvade kropp, haha!

Åsikter!!
Skrivet av: marika

Men vad trevligt.

Djur är väldigt mysigt, själv har vi en liten katt som heter Signe som fyller 2 i sommar, hon är jättesöt.



Ja min "plast" brorsa är allergisk men han är ändå vid djur och tänker inte mycket på det.



Jag rider inte men jag är mer och mer på stall och vill jättegärna lära mig, för hästar är underbara.:)



Jag ska hälsa! :)

Kram

2010-05-27 @ 19:23:17
URL: http://www.marikajonsson94.bloggplatsen.se
Skrivet av: Frun

Läckert och sommarfräscht!

2010-05-27 @ 20:25:23
Skrivet av: mamsen

håller med frun!

2010-05-27 @ 21:08:14
Skrivet av: Kina

Håller med Frun och Mamsen och tack själv vännen!

2010-05-27 @ 22:11:47
Skrivet av: Monke

Snygga kläder!

2010-05-28 @ 06:09:42
Skrivet av: Carro

Du blev skitsnygg i kläderna och färgen Sofie!!

2010-06-09 @ 22:20:31
URL: http://[email protected]

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0