5 maj

Den här veckan har jag varit/är förkyld. Det kom som ett brev på posten
i måndags då jag inte sov nånting (Ok, 1½ timme) efter mitt nattjobb.
Jag hoppade med Fille mitt på dagen sen for jag hem och sov en timme,och
när jag vaknade då så var jag förkyld (hade haft det i kroppen en längre tid)
Kroppen behöver sömn för att skydda sig mot sjukdommar ;-)
Är så orolig att jag inte kommer att bli frisk tills på lördag då pappa har
sin 60 års fest!! :(

Annars har det inte hänt så mycket som ni kanske förstår...
♥ Fille fick på sig nya skor i morse. Sommarskor utan brodd & sulor :)

Ciao!


Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Hoppas du kryar på dej tills på lördag så du kan fira pappsen.

Kramar

2010-05-05 @ 23:33:54
Skrivet av: Frun

Bertan 60, det kan man inte tro!

2010-05-07 @ 12:47:54

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0