TACK ALLA!!

Nu har min 30 års fest varit & jag hade en jätte rolig
kväll! :) Hoppas ni oxå hade det?!
Det var drygt 60 st som kom & firade mig.
Det serverades kycklinggryta, ris, potatis, sallad,
smör & bröd.
Till efterrätt kaffe & kaka :) (Skippade tårtan & bjöd
på en enkel kaka ist)
Jag fick jätte fina presenter, är verkligen super nöjd!!
Jag hade som några av er vet önskat mig presentkort
på Ticket, och fick närmare 9000 :- i checkar! Fatta!! :-D
Fick även andra jätte fina presenter.
Dessutom höll Kina ett fint tal & Anna & Anna körde en
"rolig lek"...hm....... ;-)

TACK ALLA som gjorde denna kväll så lyckad, love you!!♥
Tack även till min familj som hjälpte mig med alla förbredelser!
Utan er vet jag inte vad jag skulle ha gjort!?

Om du som gäst knäppte bilder, maila mig gärna dom, jag har
nämligen väldigt få själv :(
[email protected] 


Åsikter!!
Skrivet av: monke

Vad bra, nu kan du åka på en riktig solig å härlig semester, bada å dricka mkt drinkar. sååå synd att man missade din fest :-( huvudskaen du har roligt!!



krams

2010-03-08 @ 11:20:55
Skrivet av: Mia

Hoppas du fick en dag du aldrig glömmer! :-D



Härligt med sånt stort bidrag till resa.

Säger som Monke, paraplydrinkar på beachen! :-D

2010-03-08 @ 11:31:04
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

Tack själv!! Hoppas du hade en kanonkväll! Kram

2010-03-08 @ 21:31:50
URL: http://anga.blogg.se/
Skrivet av: Maria

En får tacka för en kanon fest.

Kram

2010-03-09 @ 02:48:38
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Tusen tack för en toppenkväll, kramar!

2010-03-09 @ 13:21:19
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Såg bilder på facebook och jisses vad det såg ut som om ni haft kul =)

Trist att man missade... Jag jobbade :(



Har du hittat ngt kul resmål?



Kram

2010-03-10 @ 08:40:16
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

En superkväll hur kul som helst!!

2010-03-10 @ 09:58:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0