Sorg...

I går var mamma tvungen att ta ett svårt beslut....
...att avliva deras hund Wilma. Hon blev sjuk..

Lill-gumman! Det är otroligt vad ett djur kan betyda
mycket. Kommer att sakna dig lilla Wilma, så fort jag
se Troja så tänker jag på dig.
Ni var ju så lika varann, mor & dotter.

          ♥Rest In Pease ♥


Troja&Wilma--->

Wilma--> 

ÄLSKAD-SAKNAD
    2002-2010


Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Nä men gud vad tråkigt! Jag fick en klump i magen. Det är så himla jobbiga beslut men de rätta för djurets bästa.

R.I.P lilla söta Wilma och styrke kramar till er andra.

2010-03-24 @ 16:51:37
Skrivet av: Emma

Skickar kramar till er! Vet precis hur hemska såna här situationer är! Usch!

2010-03-24 @ 18:57:59
URL: http://mahoglunds.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Jaa.... Hon var så fin. Och snäll. Känner verkligen ett stort medlidande med både Ywonne och Bert. Det var ett tufft och strongt beslut av Ywonne. Hade hon så ont och inte skulle bli bra, så hade det ju bara vart en plåga för henne att få stanna på jorden.. Men såå sorgligt!! Förstår att DU också blev känslomässigt berörd..... Skickar en varm kram som en liten tröst. <3

2010-03-25 @ 06:13:12
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Å, ja den dagen bävar man ju för... kram.

2010-03-25 @ 17:21:00

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0