Mars 12, 2010

Vi bläddrar vi bläddrar och bläddrar :) Längtar otroligt mycket
tills vi ska  åka nu när man ser alla härliga bilder på stränder och dyl.
Vi har bestämt oss för att vara bekväm och flyga direkt från
Sundsvall. Då minimerar vi oxå antalet länder, vilket känns skönt
för oss "nybörjare". Vi är trots allt inga erfarna resenärer.
Ska ringa Resia när dom öppnar kl 10 och få lite goda råd om några
länder vi funderar på :)

Anna: Angående din fråga om varför vi inte vill till Thailand, är mycket
pga den långa restiden och att vi bara ska vara borta en vecka.Känns
som att nästan 2 dagar går åt till att resa.


Idag drar min arbetshelg igång. Men innan dess ska jag ner till min häst
+ fara med hundarna nånstans där dom får springa av sig lite.

     
-Later!





Åsikter!!
Skrivet av: Anonym

Väldigt fin bild på dig!

2010-03-14 @ 17:22:36
Skrivet av: Sofie

Tack, taget den 12 mars :)

2010-03-15 @ 13:48:16
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0