16 mars

Idag har Maria och jag varit ute på ännu en ridtur.
Det var mycket härligare väder i dag! Vindstilla!
Snacka om att det här vädret gör mig på gott humör!
Jag behöver solljuset!

På eftermiddagen for jag en snabbsväng till Birsta.
Jag skulle köpa hästfoder & present till mitt syskonbarn
Mathilda :) Hon fyller år i morgon.

Jag for även in på Hööks en sväng....var å klämde & kände
på pannbandet i inlägget här nedanför. MEN jag köpte det inte,
haha! Titta kostar ju inget. Men jag gick inte ut tomhänt.....
...det vart ett annat pannband + ridvantar & en himalaya saltsten.

Snakelänk 89:- Hööks (det vart 80:- eftersom dom hade 10% på allt)
 




I morgon ska vi på begravning, det känns så himla orättvist allting!
Vissa människor blir då verkligen drabbade här i livet....


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0