Torsdag

Mina planer på sol & bad i dag gick åt skogen! Här har det varit mycket
moln & lite sol. Så jag ändrade mina planer, for och drack kaffe hos
kusin Marie sedan for Stefan & jag ut på en moppetur :)
Först Edeforsen →T-hammar → Backestjärn, köpte en glass där och
strosade runt lite :) Dock kom ju faktiskt solen fram lite nu på eftermiddagen.

 

Den här roliga "vattenlek-saken" ville jag åka....jag älskar sånt där :)

 

Jag hade nästan "glömt" hur mysigt det är på Backestjärn! (←länk)
Skulle vara mysigt att campa där någon natt..


Det är så tråkigt att Massa inte har någon semester i sommar...
Skulle önska att han oxå var ledig så man kunde hitta på lite mer saker,
för nu blir det att "allt" händer på helgerna..


-later-


Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Det var många år sen man var i Backetjärn och badade då fanns inte den kanan

2010-07-09 @ 08:42:00
URL: http://gittanwb.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0