Tankar...

Jag sitter och funderar på om jag ska åka ner och rida eller inte...
Har nog aldrig ridit så lite någon gång som jag gjort nu ett tag.
Det beror på flera anledningar, bla så har jag/vi spenderat massor av tid
med bygget i Norrsjön, och sen vissa dagar har min inspiration varit som
bortblåst (som idag)...
Jag får SÅ dåligt samvete när jag inte far ner, min fina häst ♥
Men jag ska försöka komma igång igen! *pepp pepp*

På förmiddagen idag har jag varit till brorsan som ligger på sjukhuset.
Han mådde ganska bra & vi gick och käkade lunch. Hoppas att han får komma
hem innan helgen nu då, måste vara fruktansvärt att ligga på sjukhuset den
här tiden på året (ja alla andra årstider oxå för den delen!)
Älskade bror, vad jag önskar att du kunde bli helt frisk ♥



Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Du missade en härlig lång tur idag, Blixten var med och ställde till lite bus och oreda :)

Hoppas Anders får komma hem!

2010-07-06 @ 22:05:48

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0