Goo morgon!

Blogg.se har krånglat för mig i nån dag nu. IRRITERANDE!

I veckan som varit har jag inte ridit nånting i hopp om att få
bli HELT FRISK. Sakta men säkert börjar hostan avta
(beror nog inte på att jag skippat ridningen??)och nu är det bara
ett ton snor jag måste snyta ut varje dag....

I helgen jobbar jag, känns helt ok.

Häromdagen beställde jag ett hårvårds kit från Bobby Oduncus
nya serie. Schampoo, balsam & hårsprej!
Ska bli skoj att se om det är så bra som det sägs :)

Det var ett  erbjudande så jag betalade 139:- för hela kitet!
Köpte det HÄR <---

Nu dags att göra mig i ordning inför en dag på jobbet!

Tjingeling*


Åsikter!!
Skrivet av: sofia söderberg

men ajdå, är du inte frisk än? stackare!! :O

2010-01-30 @ 09:30:36
URL: http://sofiasoderberg.bloggagratis.se
Skrivet av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Intressant att höra vad du tycker om dom... Jag är nyfiken men har fastnat i DISP-träsket och vill nog egentligen inte byta. Men Bobby är ju billigare så man kanske skulle va lite wild ´n crazy och testa, hahaha!



Kram

2010-01-30 @ 14:18:14
URL: http://tostberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0