Snabbis!

Har inget speciellt att blogga om just nu. Allt flyter på som vanligt.
Dessutom har jag en del negativa tankar
i mitt huvud som jag ska försöka bli av med.... Grrrr!

Over and out!

Åsikter!!
Skrivet av: Bodil

Vi har blivit erbjuden att hyra ett hus och är sååå sugna men vi velar... för och nackdelar.

Sen tänkte jag läsa till uska så jag kan få jobba nätter =) och i brist på min drömutb får jag fundera vidare =)

Hoppas du får positivare tankar snart =)

Kramizar

2010-02-11 @ 18:56:26
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Inte vara sån nu svägerskan!! Det "kostar" alldels för mycket med negativa tankar. Inget är VÄRT det, om det inte går att göra något åt, såklart.

-Rensa luften, bearbeta eller hoppa över ;) Det är alternativen ;)) Love you!!

2010-02-11 @ 20:50:20
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Hoppas det vänder,vännen! Kram.

2010-02-11 @ 21:34:05
Skrivet av: Mamilla

Släpp ut tankarna...du skulle haft en boxnings säck att avreagera dig på vettja!

kram på dig kusin vitamin/mamilla

Du, snart fyller du kärring/tant fniss

2010-02-11 @ 23:07:21
Skrivet av: Gittan

Negativa tankar har vi nog lite till vars men det är bara att ruska av sig dem och försöka tänka posit. Här får du en bamsekram av mig så mår du förhoppningsvis lite bättre

2010-02-12 @ 10:24:38
URL: http://gittanwb.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0