Arkivet

Jag satt av en ANLEDNING och kollade igenom mitt arkiv här
på bloggen och kollade igenom sommaren 2007.
Blir både deppad & peppad av att se mig själv då!
Såå mycket smalare, snyggare & fräschare. Hur kunde jag
falla tillbaks till den här kroppen jag har nu!?? FAN FAN FAN.

På den tiden la jag ut mycket "dagens outfit" bilder, nu för tiden
är det inte alls lika skoj som ni kanske förstår?! Åååååå!
Måste hitta tillbaks till mig själv...Vill inte uppleva en sommar
(det är då det är som jobbigast tycker jag) till med att se ut så här.
Kommer ihåg känslan som igår, allting var mycket lättare (bokstavligt
talat) och roligare. Det var roligare att handla kläder, träna & vara
social (ja, t.o.m det!)

----------------------------------------------------------------------------------

För övrigt är mina tankar på helt andra håll än min vikt just nu.
Man inser hur skört livet är & hur fort det kan förändras........
Vill inte skriva ut mer här med respekt för andra människor.
R.I.P kära vän ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Ja, livet är ju förunderligt. Man kan inte ta nåt förgivet...

2010-02-17 @ 20:34:50
Skrivet av: Marie j

Jag vet att du kommer att hitta tillbaka till dig själv.Du är redan på go väg. Tummen är vikt för att du klarar det.

2010-02-18 @ 18:48:21

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0