Aug. 28, 2010

Hej på er!

Lördag i dag....jag sitter på jobbet och har rast. Tankarna snurrar på i 300 knyck
om en hel del saker. Jobbigt. Måste försöka vända det här nu, hitta ett sätt att
slå i från mig saker. Men vill samtidigt inte krypa in i nåt skal & inte vara mig själv.
Vill ju vara så ärlig som möjligt, men det kanske är det som är fel.
Ärlighet varar alltid längst? Hm..undrar det ja? Till vilket pris?? :|
Känner ändå att jag gjort saker som känns sköna efteråt, alltså FÖLJT MITT HJÄRTA.
Min intuiton.

———

Jag satt på blocket förut och såg en annons om en hubertusjakt.
Då slog tanken mig att "tänk va skoj om någon skulle anordna det här uppe?!"
Jag har aldrig hört talas om att det varit nån... Verkar så häftigt tycker jag...
(-Maria, tänk vilken chans för dig & Cherokee på upploppet ;-)  )
 
Bilder från google:
  

 


Åsikter!!
Skrivet av: Maria J

Måste anordnas en sådan, ja Cherokee borde ha en ganska så stor chans på upploppet de svåra blir nog att få honom att hålla sig i ledet fram till upploppet ;)



Kram

2010-08-28 @ 17:14:18
Skrivet av: Gittan

Sofie du ska vara just den person du är idag du är bra som du är kram

2010-08-28 @ 18:24:34
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Ja, Hubertusjakt ät superkul. Slöa hästar blir pigga

o pigga blir galna...

2010-08-29 @ 13:17:58
Skrivet av: viveca

Ja, Hubertusjakt är superkul. Slöa hästar blir pigga

o pigga blir galna...

2010-08-29 @ 13:19:20
URL: http://ridochres.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Gittan: TACK!!

Viveca: Det låter spännande det :)

2010-08-29 @ 15:43:29
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0