Aug. 18, 2010

Onsdagen igen! Dagarna går fort!

Vi hade en grymt mysig helg, vi var i Norrsjön hela helgen.
Fick en massa SPONTANT främmande= KUL!!!
Mamma, pappa, Ingvor, Birke, Gerd, Linus, Monke med barn,
Anders, Emma + barn....Hm, ingen glömd hoppas jag?!
Jag knäppte över 100 (!) bilder men har inte fört över dom
till datorn än...dom dyker säkert upp på FB.

Längtar redan till nästa helg då vi oxå ska vara där uppe :)

Nu dags för frukost, sedan stallet :)


Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Underbart att ha ett ställe att fly till ibland, vill jag också ha :)

2010-08-18 @ 20:46:08
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Maria J

Tack för den trevliga ridturen och ha det så skönt i stugan =)

2010-08-18 @ 22:10:43

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0