Aug. 12, 2010



Snart helg. Längtar!!

Det har varit en hel del som tagit min energi den här veckan...
I natt hade jag svårt att sova, låg och vände och vred mig! 
Fick höra i morse att jag var inte den enda som hade legat och funderat.
Men förhoppningsvis så kanske det blir nån ändring på det här framöver.
Tyvärr kan/vill jag inte gå in på detaljer här.
Så det blir mest flummig läsning för er.
Vissa av er kanske vet, andra kanske anar & vissa vet ingenting.
Nog om detta nu :mad:

Idag kommer hovis till pållen, så sedan ska jag ut på en uppiggande ridtur,
tänker passa på att rensa mitt huvud då oxå! Det finns inget skönare än att
sitta på hästryggen och låta tankarna vandra fritt ;)



Till helgen blir det ev surströmming-ätning hos oss i Norrsjön (beror på vädret)
Men själv kommer jag att äta sill, är inget fan av surströmming.
Vi frågade mamma och pappa om dom ville komma upp, så nu håller jag tummarna
för att det blir uppehåll.

-Kram-
     ♥

Åsikter!!
Skrivet av: emelie

superfin blogg!



läs gärna min blogg varje dag :)

www.tavlingsryttarninorr.blogg.se

2010-08-12 @ 16:47:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0