God kväll!

Idag har jag spenderat min tid på jobbet, 07-17.
Hade tänkt åkt ner och skrittat Fille (vaccinerades igår)
efter jobbet men orkade helt enkelt inte. Hade så ont i fötterna.
Jag har alldeles för dåliga jobbar skor, måste köpa nya men det
är sån "tråkig" utgift, trots att jag VET att det är viktigt.

Jag tok-längtar till semestern. Trivs inte alls på jobbet
för tillfället. Många faktorer spelar in... jag HOPPAS det
vänder annars vet jag inte vad jag ska göra?!
Men i dessa tider då folk förlorar jobben hit & dit så är jag
tacksam för att ha något jobb överhuvudtaget men för den
delen måste man få ha svackor...
Om jag räknat rätt så jobbar jag bara 2 helger till innan
jag går på semester, åååå va SKÖNT!

Idag kom paketet från Ellos! Bh:arna satt perfekt! Jätte sköna!
Jag visade er fel på bilderna igår, det var dom här jag beställt:

  (i svart)
Anledningen till att skriver ut vilka underkläder jag
köpt är för att jag vet hur svårt det kan vara att få tag på
sköna & prisvärda...speciellt om man har större byst.
Tänkte helt enkelt ge er ett tips bara.

Imorgon är det valborg, vad har ni för planer?
Vi har inga planer alls än så länge, så det blir nog ganska lugnt.




Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Välkomna till oss om ni vill!!!!

2010-04-30 @ 08:42:34
Skrivet av: rasse

du har fina bröst

2010-04-30 @ 22:53:16
Skrivet av: Maria

Vill du ha tag på bra Bh & bra hjälp gå på Birsta på affären Change. Toppen kan jag bara säja!

2010-05-01 @ 16:20:55
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Frun: Tack för inbjudan :)

Rasse: Har du sett dom du?

Maria: JO samma gäller "Sköna Under" inne i stan men då snackar vi om liiiite mer money. Dessa två kostade under 200 kr st och var SUPER SKÖNA!

2010-05-01 @ 18:26:42
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Britt-Inger

Inte många i ånge kommun heller som trivs längre!

2010-05-02 @ 13:38:02
Skrivet av: Maria

Fast Change är billigare + att man får rabatt om man blir medlem. Kolla in deras hem sida www.change.com

Sedan har dom ett system så dom lägger in dig som kund i datn. Så vill nån köpa en snygg bh till dig går dom dit säjer ditt namn & du får rätt storlek.

2010-05-03 @ 15:36:37
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Har kikat igenom sortimentet nu, och dom flesta bh:ar kostar mellan 400-600 ser jag.

2010-05-03 @ 17:05:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Ja men får 20% när du är medlem:)

2010-05-03 @ 17:40:03
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0