Go morgon!

Igår var jag & Maria ut på en rätt lugn ridtur. Hon red sitt 3 åriga
sto. Det var första gången på okänd mark för henne, ni vet med
trafik och en helt annan omgivningen än i "Fia skogen".
Hon skötte sig super bra! En stabil 3 åring, hon fick t.o.m gå före
när vi kom till den (i Filles ögon) fruktade bäcken! Haha.
Fille kändes inte helt ok igår...spänd & "gick emot" på nåt sett.
Får se hur han känns i dag. Jag knåpade lite på såret igår och gjorde
rent. Det ser rätt så fint ut.


Nu blir det frukost!

Puss ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Maria J

Tror att Cassis tyckte de mest va kul att upptäcka nått nytt =), du ska nog se att Fille känns bättre idag.



Kram på dig

2010-04-01 @ 10:21:01
URL: http:// miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Hahaha! Du och ditt "knåpande"...*ler Bra att det ser bättre ut! Kram

2010-04-01 @ 22:26:57
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0