Fredag!!

Nu har jag gjort helg! Känns SÅ SKÖNT!
Personligen tycker jag att det är rätt jobbigt
på jobbet just nu. Rörigt & oroligt på nåt sett i
personal gruppen. Mycket har det nog att göra med
det nya schema systemet "Tme Care" .

I morgon ska vi på 30 års fest. Min barndomsvän
Linda fyller år!! :) Ja det är några här på byn som
blir 30 i år...

Nu ska jag sätta mig och läsa bilagorna som jag
köpte idag! "Fredag" & "Klick"!

Ha en bra fredag mina vänner!





Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Saknar dig Du måste skriva lite nu

2010-04-18 @ 13:03:57
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Josefin kusinen:)

Hejhej!!

Du har en sån fin blogg! Jag önskar jag hade en sån fin blogg som du! Om du går in på min blogg kan du se skillnaden!! Tror du att du kan göra min blogg lika fin som din fast jag har bloggagratis eller som man också kan säga bloggplatsen! Kommentera på min blogg om du kan det:)



Stor kram från Josefin<3

2010-04-18 @ 18:07:17
URL: http://Josefin98.bloggplatsen.se
Skrivet av: "Carros moster Sussie"

************Hej Sofie! ***********

Mina allra varmaste tankar till Dig! <3

Håller verkligen tummarna att allt ska gå bra!!!

Många Styrkekramar från mig!

Sussie.

2010-04-20 @ 14:21:34

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0