.


Hej på er!

Det är mycket hästprat här på bloggen nu för tiden. Förstår om många av er
tycker det är tråkigt, men det är ju så, man skriver om det som ligger en varmt
om hjärtat. Som tur är så finns det ju en möjlighet att INTE läsa om man tycker
det blir alldeles för långrandigt ;-)

I söndags var jag & Fille och tränade för Monia på Färsta.
Det gick jätte bra, trots att jag inte var i nån bra "dagsform", knde mig slarvig &
ofokuserad på nåt sett.
Fille var lite fjantig i början, "lite rädd för mycket". Men så fort vi började hoppa
så släppte det. Sätter i en kort filmsnutt från träningen:



Jag längtar tills på söndag! Då ska Maria (S) rida honom på clinic för
Arnold Assarsson! Ska bli sååå roligt att sitta på läktaren & se min fina
häst visa upp sig ;-) Hoppas han sköter sig bara så man slipper sitta där
och skämmas....
Så idag har vi varit på Färsta igen för att Maria skulle hoppa honom lite inför söndag!
Kom på Färsta och kika ni oxå! Mer info HÄR 


Puss på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Mera hästprat vill jag ha ;)

Så kul med film, ni hoppar ju högt!!!

2010-04-22 @ 21:11:49
Skrivet av: Maria J

Va fint det ser ut , jätte duktiga =)



Kram

2010-04-22 @ 21:17:26
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Anna S

Jag gillar hästprat!

Fasen va synd att jag jobbar söndag, annars hade jag kommit dit.

2010-04-22 @ 22:34:17
Skrivet av: Gittan

äntligen är du tillbaks /kramar

2010-04-23 @ 17:38:40
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Nillah

Man skriver ju om det man vill i sin egen blogg =) Hästar är ju inte mitt favvodjur men jag gillar att läsa din blogg ändå =)

2010-04-24 @ 05:54:43
URL: http://gronstacity.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0