Okt. 29, 2009

God eftermiddag!

Jag har just slagit mig ner, har städat hela lägenheten sen
jag kom hem! Så nu sitter jag här och NJUTER av det faktum
att jag har en helt nystädad lägenhet + att jag har gjort HELG!!
Åh, va underbart!
Jag har bestämt mig för att försöka släppa alla negativa tankar för
en stund...och ta vara på några lediga dagar.
I morgon ska jag åka ner till min häst (som jag för övrigt knappt hunnit
med den här veckan) och ta en skön ridtur. Det ska bli balsam för själen!
Har även bokat in en hoppträning på lördag förmiddag!
(-Frun: Kom upp och va med du oxå om du vill)

I kväll ska jag ha ett MaryKay "party" här hemma hos mig!
Tur att man har städat  så det ser hyfsat ut iaf.....!

Så här ser väggordet ut som jag vann:
Enkelt med ändå fint tycker jag... 112*30 cm
(68:-)


            -Later!

Åsikter!!
Skrivet av: Nillah

Vilken känsla det är när man städat järnet & sen bara njuta & ta det lugnt =) Enkelt & fint det var väggordet!! Kram

2009-10-29 @ 17:58:58
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Nillah

Nu har jag svarat på din kommentar =)

2009-10-30 @ 00:42:00
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Men tack :)

Så snyggt med väggord!!

är avis på hoppträningarna, det om nåt får mig att sakna hästlivet!



KRAM

2009-10-30 @ 09:55:45
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Dessvärre kan jag inte på lördag, vi kör ju måndagar nu!

2009-10-30 @ 13:53:25

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0