Okt. 15, 2009

Idag tog jag en sovmorgon, har nyss klivit upp (9.30)
Vaknade vid 9, tog boken som jag håller på att läsa,
"Hanna" och läste några sidor, nu är det spännande!
Ska fika frukost nu sen tror jag att jag ska läsa några
sidor till.

Jag har även en annan bok som ligger och väntar,
Den heter " 12 veckor till ett självläkande liv"

(39:- på cdon.se)

"Det här är en konkret handledning där du varje vecka
koncentrerar dig på en speciell del av välmåendet.
Du får hårda fakta och mjuka övningar, recept på lättlagade
och snabba rätter, olika frågeformulär som hjälper dig att
successivt utvärdera din hälsa samt praktiska råd på vägen.
Denna bok ger dig förutsättningar att skapa en riktigt god hälsa"





Åsikter!!
Skrivet av: Monke

Meeen du, jag är lite dagvild jah... trodde det var fredag :-( därför skrev jag att vi syns sen...



Krams

2009-10-15 @ 12:17:27
Skrivet av: Gunilla

Det verkar som en ok bok om man vill förändra något!

2009-10-15 @ 16:05:45
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: Sofie

Monke: Jag märkte de ;-)

Gunilla: Ja vi får se om den är bra :-)

2009-10-15 @ 16:08:12
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0