Nov. 5, 2009

Tack alla för era kommentarer om köket, skit KUL att få sån respons.
Passar även på att säga att det är våran hyresvärd Stefan som
har tapeserat & kaklat! :-)

Idag är jag ledig & tänkte snart ta mig en tur till stallet & ut på en ridtur
i snön! Om den ligger kvar så länge vill säga, haha!

Igår att jag & rensade i mina mappar (bilder/foton) här på datorn.
SHIT va mycket bilder man har. Kastade bort jävligt många oxå.
Jag ska fortsätta rensningen nu efter att jag bloggat.
Har börjat att göra "BAS-mappar" som jag lägger in andra mappar i...
som tex "fester" "djur" osv.... så man får en bättre överblick liksom!


    Aufwiedersehen


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0