Nov. 16, 2009

Ännu en helg har passerat, faan tiden går så himla
fort!! Snart är det julafton!

Den här helgen har det varit party både fredag och lördag!
På fredagen hade hemtjänsten ordnat en jätte trevlig
fest på pålsgården.
Och på lördagen var det "funktionärsfest" (för alla som hjälpt
Wiskansskyttegille på jaktstigen i maj)
3 rätters middag och jättebra anordnat!! Marie Söder spelade,
åh det var så skoj! Tråkigt att jag vart så jävla bakis igår bara,
låg hela dagen! Spydde sista gången vid 16.30!! Urs å fy.

Bjuder på lite bilder:
(om någon inte vill vara med så säg till så raderar jag bilden)
  

 Vilket burr--->  

  

  

Jag hade bara min mobil med mig som kamera så många av bilderna
vart så mörka....och andra bilder skippar jag helt enkelt att lägga ut,
mohahaha.

Avslutar det här inlägget med min absoluta favoritlåt just nu!
Lady Gaga- Bad romance


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Herre gud dessa bilder....inte kul men hämnden är ljuv!!!!!!!!!!!!!

2009-11-16 @ 15:41:43
Skrivet av: Sofie

Mäh...jag satte ju inte det det värsta, hahaha!

2009-11-16 @ 17:23:50
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Gittan

Finns det värre bilder????

2009-11-16 @ 17:44:03
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Kina

Jag tycker det va jätthärliga bilder;) Förstår att ni haft skoj/Kram

2009-11-16 @ 18:57:29
Skrivet av: Sofie

Gittan: Oja...det finns fler,jag satte bara ut dom finaste...:O haha!

2009-11-16 @ 19:27:47
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Kul med partybilder!

Lady G Rules!!!!!!!!!!

2009-11-16 @ 21:56:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0