Nov. 4, 2009

Hej alla!

Här sitter jag och jäspar (som vanligt nu för tiden)....
I morse var jag på gympa, kändes skit segt innan
jag kom iväg men efteråt är det ju skönt.
Men nog hade jag önskat att det var lite senare på
morgonen än kl 9. Bara en timme skulle gör skillnad.
Typ kl 10! Men men bara att bita ihop :-)

Det var meningen att jag skulle åka på kliniken och
vaccinera min häst (mot svininfluensan;-) idag, men
hade helt glömt bort att jag hade ett möte!
Så det får bli en annan dag vi vaccinerar Fille-Dutten!

~Hoppas ni får en härlig lill-lördag~


Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Aha är det lill lördag? Men va härligt!!!

2009-11-04 @ 15:06:24

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0