28 nov 2009

God Morgon!

Dags att kicka igång den här dagen.
Jag gillar verkligen de helger då jag börjar jobba kl 8.
En STOR skillnad trots att det bara är en timme.
Det känns inte så tungt att jobba den här helgen faktiskt.
Sist jag jobbade helg kom jag ihåg att jag LED, men inte nu.

I tisdags var jag till frissan. Jag gjorde slingor och klippte mig.
Väldigt kort i nacken den här gången och det känns super skönt.

Håret ser nästan grått ut på bilderna, vilket det INTE är ;-)
 
Min häst har fått vila den här veckan, har har helt enkelt inte alls
hunnit med mig. Igår var jag ner med fodret jag köpt och gosade lite
med han. På måndag ska vi ut på en härligt tur hade jag tänkt.
Måste försöka boka in nån träning för Maria oxå, det var alldeles för
länge sen nu!!

Dags att klä på sig ser jag på klockan!

Kan man tro på den här bilden att det är första advent i morgon?
(Knäppt igår förmiddag)



Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0