Dagen i bilder, och lite text ;-)

Ja då var denna fredag över. Har varit fullt upp hela dagen så tiden
har gått fort!
Sätter ut bilder som jag lovat, + lite text till dom.

Dagen började tidigt uppe i Norrsjön, mycket att stöka med.

 Ett gulligt fågelbo, jag når inte riktigt upp för att se
innuti boet, men när jag kommer hem och för över
bilderna på datorn så ser jag att det 6:e ägget fattas
och att det ligger nåt foster där av nåt slag?
Är det en fågelunge???
Ser ni?

 Mamman vaktar boet






Innan förtältet kom upp & ingen gräsmatta
har växt upp än heller :)





Efter :)
  
Hundarna var med oxå, Atlas, Troja & Hoffman!
  
Dags för hoppträning för Maria!
  
  

Jag funderade på länge och väl på om jag skulle lägga ut denna ridbild
på mig och Fille, för jag ser ut som en FET KOSSA på bilden.
Men skit i samma, jag bjuder på den ändå ;-)


Då var det barnens tur att umgås med faster Sofie
Det vart fotboll, lekparken & en cykel/vagn tur.
   
   

UPPDATERAT SENARE (16/5)
Nu har äggen kläckts i fågelboet :)
  

Nu blir det bingen för mig!

Go kväll! :)

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Men vilka härliga bilder. Ni verkar haft en härlig dag. Njut nu av din ledighet.

Kram

2009-05-15 @ 22:19:20
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Underbara bilder, Maria posar friskt =)

Skoj med stuts!!!

2009-05-15 @ 23:15:50
Skrivet av: Maria

men oj, vilken snygg ridlärare du har!! ;0P hahahahahaha

2009-05-16 @ 22:40:27
URL: http://maroschkas.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0