Tisdag 31 mars

Hello everybody!

Idag är jag ledig! Känns grymt skönt. Så trött som jag var igår då
jag kom hem från jobbet var det läääänge sen jag var. Vid halv 9
duschade jag sen gick jag och la mig!!
Jag som annars brukar vara uppe till typ kl 23-00.

Jag har nyss kommit hem från en ridtur med Caroline & Helen.
Allt gick bra men hästarna var skvättiga, det blåste ju en hel del.
KUL ridtur tjejer, det där gör vi om!!

Har ju lovat bilder från angligen, egentligen orkar jag inte ladda upp
dom nu heller men jag såg Maritas önskan så kändes jag mig tvungen,
haha! ;-)
Vi hade ju verkligen skit väder enligt mig men efter ett tag så tänkte man
inte på det så mycket, hehe.
Dämot så fick jag en allergisk reation på en ny cider som kommit ut.
"Jasmine-peach"! Jag som inte varit allergisk mot NÅNTING i hela
mitt liv. Mitt ansikte svullnade upp & jag fick "blåsor" fulla halsen (på
utsidan) & händerna vart som prinskorvar & kändes som att dom skulle spricka.
Och så klart så var den det första jag drack oxå så sen fick jag se ut så hela
dagen innan det la sig....

Det vart inte mycket bilder knäppta tyvärr...här är några:
  
   
  

NU: UT i solen/blåsten igen men denna gång med hundarna!

                     LATER!

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Jo det tog ju ett tag att bli sig själv igen =) He he!

Dagens väder skulle vi ha haft!

2009-03-31 @ 17:17:18
Skrivet av: Sofie

Frun: Jag håller med!! :)-Du,kanske du ska komma och hälsa på i stallet till helgen?

2009-03-31 @ 18:42:54
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Hej!

och tack så jättemkt!! Kul att du både gillar min blogg och min häst och utrustningen :D Man blir så glad av att läsa sånna kommentarer :)



Ser nu på korten från anglingen, en gammal granne till mig när jag bodde i stan. Marcus Olsson. :)

2009-03-31 @ 20:44:51
URL: http://jen81.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

Åå va det där såg mysigt ut! =)



Å du, vem e gulmössan? =)



Kramen!

2009-04-01 @ 01:12:15
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

En mysig dag trots ett riktigt dåligt väder det är ju sällskapet som gör det eller hur?

2009-04-01 @ 08:13:06
Skrivet av: jessica

haha men är det inte marcus olsson på en bild också (=

ha det så bra!

2009-04-01 @ 09:30:05
URL: http://lammet.bloggagratis.se
Skrivet av: Frun

Gärna! Jag kan båda dagarna!

2009-04-01 @ 14:41:47

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0