Solsken!

Idag har det varit en härlig dag i solen! Vi har varit några timmar hos mamma
och pappa och suttit ute och solat och grillat korv.
Barnen körde 4 hjuling & mini skoter hela dagen :)
En jätte mysig dag! Tack för maten mamma & pappa!!

Jag har inte ridit i dag, Fille har trampat av sig båda (!!!) bakskona! SUCK...
Lite less jag vart, i detta fina väder hade man velat rida juh! Blir till att ringa
Jonas (hovis) direkt i morgon bitti!

Vi har haft stalljouren i helgen...och det var ingen trevlig syn som mötte oss
i morse. En av hästarna i stallet hade tagit sig löst och verkligen gått igenom
ALLT som fanns i stallet..... SE BILD!  Duktigt va? Hehe.


I förmiddags var Massa & jag ute och åkte lite 4 hjuling, vi for upp till jaktstugan!
Haha, därifrån har man skojiga minnen! :) Tråkigt att den är inne på sista versen...
eller den kanske redan har passerat?!
  

Från mor & far:
   
  

Nu ska jag göra min sambo sällskap i sängen...

God Natt ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Men vilken röra ni möttes av!

Härliga bilder!

2009-03-16 @ 06:52:55
Skrivet av: Maria J

Tråkigt att fille har tappat skona hoppas att Jonas kan komma snabbt.

Alltid lika roligt att mötas av en sådan röra på morgonen hihi.

kram

2009-03-16 @ 07:50:40
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Anna S

Vilken härlig dag ni verkar ha haft med familjen. Fina bilder. Kram

2009-03-16 @ 13:41:28
URL: http://lakelanders.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0