God kväll!

Va roligt att det var så många av er som gjorde testet!
Och va duktiga ni var! Många rätt!
Nästa gång ska jag ta lite svårare frågor, hihi!

Jag vet att allt väder snack i år kanske är lite uttjatat, man
läser det överallt, men vadå, NÄR ska det sluta snöa egentligen?
Jag gillar egentligen vintern, snö, slalom, skoter, ANGLING osv,
men på nåt sätt så känns det som att man inte ser nån ände
på den här vintern. Kanske är det där för det känns lite svårt att
fortfarande vara posetiv till snön?
Hur som helst så kommer nog våren till slut, det är jag övertygad
om! :)

Jag & Fille tog en ridtur i snö yran i morse, fick titta ner i backen när
vi travade och galopperade, annars sved det i ögonen. Fille ruskade
på huvudet och tyckte det var allmänt jobbigt oxå tror jag...
Måste säga att jag har haft en väldig tur att stöta på snälla bilförare
sen jag köpte Fille. Det är ju som så att han inte är helt trafiksäker
än (lite små skvätten), och då betyder det jätte mycket att bilar saktar
ner
& ibland t.o.m stannar!
Tusen tack till er bilförare på byn som visar respekt!! Tex Martin Edlund
& Benny Svedberg!

Jag bloggar i reklampausen på Desperate Housewives...där händer det
grejer hela tiden. Jag ska villigt erkänna att jag ser fram emot att Gabrielle Solis
blir sitt vanliga glammiga jag igen, saknar hennes snygga kläder & lyx! OM det
nu händer...

Jag är redan less på min blogg design...kanske dyker det upp en ny snart!

Natti Natti ♥


          (Min ögoninflamation är bättre, jiihaa!)

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Ja nu kör ju angelsäsongen igång, JIPPI!!!!

2009-03-10 @ 22:40:51
Skrivet av: Bodil

Den har jag hängt =) Kramiz

2009-03-11 @ 13:46:17
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Catrin

Hej sötnos!



Vad gör du på lördag? Sugen på tjejmiddag i stugan? Du är hjärtligt välkommen iaf =)

Hör av dig isf! Jobbar kväll nu.... men avfyra gärna ett mess eller vad som helst om du känner för det och kan! Så ringer jag dig när jag har tid över.



Puss o Kram

2009-03-11 @ 15:46:18
Skrivet av: Anonym

Tack! för hjälpen Sofie!!!!!!!



ha en uderbar kväll (med mycket kärlek;-)



kramiz/Josefin

2009-03-11 @ 18:03:38
Skrivet av: Anonym

Det var så lite så rid lugnt tjejen

2009-03-11 @ 20:22:10
Skrivet av: Monke

heheehe.. ja nu ser jag det, ska ändra lite!



krams

2009-03-11 @ 20:34:25
Skrivet av: Jenny

Jaa jag längtar såå tills den kommer sadeln!! :) Trodde den skulle komma idag, men icke..... :( Imorrn då kanske :D

2009-03-12 @ 18:15:36
URL: http://jen81.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0