God förmiddag!

En ny vecka med nya möjligheter!? Visst är det så man brukar säga?
Själv börjar jag tappa tron på det.. för mig borde det heta:
En ny vecka med nya sjukdommar!

Är så jävla less nu, minns inte sist jag kände mig helt frisk.
Förkylningen har jag haft sedan december. Och nu har jag fått ögon-
inflamation!!! Känner mig allmänt nere, det tar på krafterna det här kan
jag lova er! Det är nästan så att jag inte vill berätta hur jag mår, folk tror
säkert snart att jag är hypokondriker?!! Men skit i vad folk kanske tror, jag
vet ju själv hur jag mår.....
När ska det vända?

Visst ser jag pigg & fräsch ut???!!! Fy faan.


Nu över till nåt roligare...
Jag fyndade ett par NYA vinter ridstövlar på Tradera häromdagen!
Nypris 799:-, jag fick dom för 230! Weeiiho! Mina gamla börjar bli
rejält slitna nu så det var verkligen i rätt tid! Hoppas dom passar..

Varma & sköna. Me love Tradera!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Å snygga, jag skulle verkligen behöva nya!

2009-03-09 @ 11:45:48
Skrivet av: Monke

Men stackare, krya på dej gumman. Du måste juh har varit väldigt frisk som barn... brukar säga sååå,var man frisk som barn blir man ofta sjuk när man är vuxen, hade oxå en period när jag jämt var sjuk. Föstår hur du känner dej.



KRAMS

2009-03-09 @ 14:17:15
Skrivet av: Bodil

Krya på dig Sofie! Vi mår iaf bättre här nere, det är svårt att få vara sjuk själv med en lite Johanna som behöver leka hela tiden... Varför blir barnen piggare fortare?? Många krmizar

2009-03-09 @ 15:23:35
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Ja ibland hamnar man i ett sjukstim, det ena löser av det andra. Inte kul men hoppas du piggar på dig.

Kram

2009-03-09 @ 15:30:07
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Nikita

Vilken nedrans otur du har , krya på dig vännen!!

2009-03-09 @ 19:00:45
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Men fy!

Stackare! Var det inte nog med magsjukan?

Krya på dig!

2009-03-09 @ 19:01:49
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Sara E

Men du får då allt skit å! Krya på dig o strunta i vad dom andra tycker...nästa vinter är det deras tur ;)

Jag gillar oxå tradera, många nya fina saker som man får för typ ingenting. =) Det gillar jag.

2009-03-09 @ 20:28:27
Skrivet av: mamsen

Men lilla gumman hur du ser ut !! Hoppas du kryar på dig.Kram

2009-03-10 @ 07:14:00
Skrivet av: mamsen

Men lilla gumman hur du ser ut !! Hoppas du kryar på dig.Kram

2009-03-10 @ 07:14:23
Skrivet av: britt-inger

Ja så här är man inte van å se sofie inte!

2009-03-10 @ 09:21:44
Skrivet av: inlinquisch

OMG!! har inte sett det kortet inan fan vad du ser ut.. ja ögat asså resten gillar vi.. stackare!

2009-03-12 @ 05:16:27
URL: http://inlinquisch.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0