*^^*

Hej bloggen!

Idag har det varit en trevlig dag. Var smakråd åt mamsen idag på shoppingen!
Alltid roligt! Jag tror hon vart nöjd över sina köp! Synd att hon inte bloggar längre..
...då hade ni kanske fått tagit del av det hela.
Hon bjöd mig på lunch på Cupolen, vi tog varsin sallad, MUMMA!
TACK kära mamma för en mysig dag full av skratt & andra tokigheter...hehe.

Fille har fått vilat hela helgen + idag. I helgen har jag jobbat men idag på eftermiddagen
var jag bara lat....kände för att slappa bara. Men i morgon blir det en ridtur!
Hörde av Maria att han försökt betäcka ett av stona i hagen idag?!
Hm...har jag köpt en hingst,månne? Isf en mycket snäll hingst, haha!

-Ikväll då? Nja...jag vet inte. Kanske tv för hela slanten, eller så nåt helt annat.

Uppdaterar kanske senare.

                                                       Puss i ljumsken! ♥

Hingst?


Åsikter!!
Skrivet av: Marita

Hej, vad vacker Fille är. Han är bildskön. Jram

2009-03-23 @ 18:32:30
Skrivet av: Monke

Trevligt att ni har haft en mysig dag! det är rikigt synd att hon har lagt bloggen på hyllan, hur länge??!



Tack det värmde, kanske man känner sig bättre imorrn, nu ska jag invänta på halv 8 hos mej!



Krams

2009-03-23 @ 19:22:19
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Han är så fin pållen din :)



Näe syrran har ingen blogg tyvärr, tror inte hon är så intresserad av å ha nån heller :P Det blir iaf 3års test i mitten av maj :) Hon har löshoppat han några gånger nu, och det går bara bättre å bättre - jättefin galopp och hoppar fint! Så det ska bli spännande..... :)

2009-03-23 @ 19:36:08
URL: http://jen81.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Ha ha ha, jasså han har så gott självförtroende Fille, det är ju det vi vill ha =D



..."eller så nåt helt annat" skriver du... fniss, din luring där!

2009-03-23 @ 21:24:16
Skrivet av: mamsen

Som alltid en mycket trevlig dag.Tack för smakråden.Kram

2009-03-24 @ 07:05:22

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0