Allt möljligt som finns i mitt huvud just nu...

Idag har jag sprungit på toa X antal ggr!!!Men i övrigt  känner jag mig ganska pigg!
Var ut och fick lite frisk luft förut, skönt!

Ni som följer bloggen vet ju om att jag har min nordis Susand ute på annons.
Jag är så jävla less på alla oseriösa (??) som mailar. Varje mail jag får så
tänker jag "den här är nog väldigt intresserad"
Jag skriver så utförligt som möjligt & skickar både mer bilder & filmer=tidskrävande!!
Sen blir det TYST!!!?
Är verkligen less på det här nu.  NÄR ska en seriös köpare dyka upp?
Hur konstigt det än låter så har jag ibland ingen lust att skriva svar på vissa mail...

***********************************************************************************
Jag har fått ett nytt favorit program: "Halv åtta hos mig" ...
Jag började se det förra veckan. Jätte bra program tycker jag!
Har ni sett det?
Retade mig så mycket på förra veckans ena personligthet:
Håkan, vilka jälva vitsar han drog hela tiden, haha! Och hans förrätt sen,
"skalbaggen", haha, ja det vart ju en del skratt iaf!

Nu ska jag ta och få nåt i min sjuka mage....kanske en kopp yoghurt & ett smörgåsrån!

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Skönt att du piggnar till! Passa bara magen för mjölkprodukter, den kan tydligen vara känslig för det efter en magsjuka, har jag fått lära mig =)

Trist med oseriösa köpare!

2009-03-03 @ 18:34:18
Skrivet av: Monke

Följer oxå halv åtta hos mej, ganska kul! Jag mår bra idag jah... slut i kroppen igår, sov stort sett hela dan förutom alla toa besök!

Skönt att du börjar må bättre :-)

Krams

2009-03-03 @ 19:20:52
URL: http://monkes.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0