Hej hopp!

Nu är vi ett stegnärmare min favorit helg! MIDSOMMAR! ♥
Har många fina minnen från just midsommar....

På lördag blir det såklart VISKANS PARKEN!
Stefan, jag & Massa har ordnat förfest här i Viskan (på lokalen),
perfekt med gångavstånd :) Hoppas det kommer mycket folk! :D


I kväll ska Fille & jag hoppträna för Maria! Ska bli såå kul!
Undra om jag får med mig nån fotograf? Vore ju trevligt att
få lite kort när jag rider oxå, hihi*

Nu är det dags att dra i väg till mitt kall, Knutshemmet.

Puss på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Matilda

Jag kan kanske följa med beroende på vilken tid det är och vart det är. :)

2009-06-18 @ 12:56:21
Skrivet av: Nikita

Hoppas det gick bra att jobba idag!

å ha en super midsommar helg .

festa loss ordentligt =)

2009-06-18 @ 18:15:52
URL: http://nikital.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0