090609

Hej på er!
Känns som det var läääänge sen jag skrev nu.

I lördags var det ju Filles debut i hoppningen. I Njurunda,
två klasser 80 & 90 cm. Han skötte sig såå himla bra!
Han vart felfri i båda klasserna!! Duktiga lill gubben.
Jag var såå stolt! Ett strort tack till Maria för hjälpen!
Min egen premiär blir den 24/6, längtar som en tok!!

Fille:
  
  



Maria hoppade även sin häst Avril, och de gick oxå jätte bra!
 
Anna & Freja var med oxå, men jag fick bara en hyfsad bild & den
är bara Annas halva(!!) huvud med på med jag sätter in den ändå :)


På eftermiddagen samma dag så var det dags för brännboll på
Viskans plan. Vi var kring 12 st tror jag!
Bjuder på en bild (hinner inget mer, hatar att det tar så TID att ladda upp
bilder på blogg.se, tacka vet jag facebook!!)

Kvällen fortsatte hos Stefan! Trevligt trevligt.
Inte såå trevligt var det på söndagen då jag var sååå bakis att jag spydde tills kl
21.30 på kvällen.....fyyyyyy.

Nu måste jag göra mig i ordning innan jobbet!

God Morgon! ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Svintrevligt i lördags, tack för att du satte in rätt bild från tävlingen (inte hinder 1 eller 2) =D

2009-06-09 @ 13:28:29
Skrivet av: Marita

GRATTIS vad kul att det gick bra, lycka till med din egen debut på Fille den 26, jätte fina bilder du tagit. Än en gång grattis. kram

2009-06-09 @ 13:47:44
Skrivet av: mamsen

Kul att det gick så bra och dessutom var det ett väldigt snyggt ekipage! kram

2009-06-09 @ 19:15:51
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Kul att det gick bra, vilket snyggt träns du har på din snygging =)

Kramar

2009-06-10 @ 14:41:39
URL: http://tostberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0