090602

Idag ska jag till frissan. Egentligen känner jag inte för det.
Känns bara jobbigt att sitta och åka in till stan & "slösa"
bort en hel dag.

Undra när min förkylning ska gå över? Det blir varken bättre
eller sämre. Rösten har blivit bättre men annars så håller
resten i sig. TRIST!

Igår var jag med Fille till Stöde. Maria S erbjöd sig att hoppträna
honom åt mig inför helgen. (Jag har fortfarande ingen ork.)
Han skötte sig jätte bra :) Hon hoppade bana.
En sak till som jag vart så glad för är att om inte jag är piggare
tills på lördag så sa Maria att hon kunde tävla honom åt mig.
SÅ SKÖNT att veta.
Känns inte så bra att när jag ska ut lokalt första gången inte vara
riktigt frisk. Då vill jag känna mig "fit for fight" liksom.
Det vimlar ju av tävlingar nu så det kommer fler tillfällen för mig.

Nä, dags att göra sig i ordning!



Sätter in en bild på Totte och hans pilska bror Jojje, haha!

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Fille såg verkligen underbar ut igår!

2009-06-02 @ 09:40:55
Skrivet av: Caroline

HAAHAAHAAAAA!!!! -SKITKUL!! *flirt

2009-06-02 @ 11:20:13
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla

Förkyld börjar jag också att bli. Inte kul alls. Jag har ju också anmält till tävling på söndag, så det gäller att kurera sig!

Bröder är till för att öva på!!

2009-06-02 @ 17:42:20
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: mamsen

En bra regel: Ha aldrig husdjuren i sovrummet!!!

2009-06-04 @ 09:28:35

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0