Tv
















Av en slump så slog jag på tv:n när tvprogrammet
"Date my ex: Jo & Slade" sändes för ett tag sen& jag har
följt varje avsnitt.
Ganska konstig program idé egentligen. Tänk att
ha med sig sitt ex när man ska dejta nya grabbar!
Att han får vara med och besluta om vilka som får vara kvar
och inte.
Men programmet är skit bra. Jag vill ju att Jo & Slade ska
bli tillsammans igen :p I dag var det mycket spännande!!

Hon som sjunger i videon är Jo!
(hon satsar på en musik karriär utanför dokusåpan)
 

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Jag gillar det där jag å, men det går ju på en lite svår tid tycker jag =(

2009-07-06 @ 19:29:23
Skrivet av: Sofie

Frun: Det håller jag med om!!

2009-07-06 @ 20:34:21
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Malin Sofia

Låter super, hoppas du kan komma. Hör av dig snarast. :)

2009-07-06 @ 22:12:35
URL: http://mymomentof.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0