Hemma igen!

Nu har vi kommit en hem från en UNDERBAR helg
i Fäviken!! Kan inte med ord beskriva hur roligt vi har
haft det. Vi kommer definitivt åka nästa år oxå!
Det här har verkligen förgyllt min sommar!

Tyvärr knäppte jag lite kort....men kan kanska lägga in
några senare men nu ska jag hoppa in i duchen och
drömma mig tillbaka till Fäviken Game Fair.....

Puss puss!

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Alldeles underbart....=P

2009-07-26 @ 23:34:27
Skrivet av: Yvonne L

Jag var också där. Vi hade iallafall en väldans tur med vädret. Det blev inte så blött som jag trodde.

2009-07-26 @ 23:46:19
Skrivet av: Anonym

Vad roligt för er. Hoppas att det blir sol nästa år då! Kanske vi gör ett besök där vi med *flirt



Vi var bara två st på hundkursen igår. *fniss

Men det var bra det, så jag kunde få lite extra "tränings-hjälp" med Jojje. Det gick bättre den här gången. Hahahaha!!!



See you!

2009-07-27 @ 07:29:37
Skrivet av: Caroline

Jag ovan.....

2009-07-27 @ 07:30:23
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Caroline- Ja jag ringde Maggan och sa att det vart ont om tid. Husbilen skulle ju städas oxå eftersom mamma och pappa ska ha den redan idag. Va kul att det gick bättre den här gången då! :)

2009-07-27 @ 09:19:35
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: steffe

va bra att ni hade roligt.

2009-07-27 @ 13:29:51

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0