Hej hopp!

Tänkte skriva några rader men kom just på att jag inte vet vad jag ska skriva...
....*funderar*......jo:

I dag på em ska Stefan, Massa & jag ut på en utflykt med övernattning.
Det ska bli skoj. Tydligen så ska vädret bli bättre framöver dagen som
tur är :)
Men innan dess blir det ridtur på Fille & ett besök hos veterinären.
Troja har problem med sitt ena öra. Hoppas det inte är nåt allvarligt bara.
Öroninflamation? Öronskabb?

Bilderna från Fäviken sitter fortfarande i kameran, hittar inte igen kabeln
mellan kameran och datorn. Måste söka mer....!!

Jag har glömt att berätta för er att PUMA har fått kattungar. 4 små troll.
Dom är födda den 15/7. Bilder kommer.

                     ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Sööööööööööööök!!!!

2009-07-28 @ 11:15:50
Skrivet av: Mia

Fyra små bäsar... Gu va gulligt!

Stackarn med örat. :-(

2009-07-28 @ 20:45:33
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Marita

Hej, vi har en videobutik här, som säljer gamla filmer, skall kolla om den finns här . Om du vill. Kram på er

2009-07-30 @ 16:03:07

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0