Gina tricot

Jag gjorde en beställning på Gina igår, och tänkte lägga ut bilder på
vad jag beställt och visa er men det funkar inte här på jobb-datorn tyvärr.
Det vart iaf 2 klänningar & ett par solbrillor.
Gillar deras hemsida. Enkel & lätt att beställa ifrån.
Dessutom har dom oftast mer storlekar kvar än i butik :)


Nu: dags att återgå till jobbet!


Vink vink*


Åsikter!!
Skrivet av: Nikita

Hej ! ja håller med dig ang ginas webshop! å inte så fasligt dyr frakt är de där heller..



å arkivet, ja du ja kan visa dig på jobbet till veckan! påminn mig då , kan ej förklara här :P de är rätt komplicerat!

2009-07-04 @ 19:58:52
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Älskar Gina!

2009-07-05 @ 21:33:56
Skrivet av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-06 @ 09:38:00
URL: http://mymomentof.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0