¨¨

Hundkursen gick jätte bra ikväll. Totte var jätte duktig! ♥
Han är så jäkla mysig & lättsam den här hunden så det är inte klokt!

Nu har jag knåpat ihop en ny design IGEN! Hade lite panik över den
förra. Helst av allt skulle jag vilja ha lite nyare bilder...men det kommer väl.

Till helgen ska vi till Fäviken , det ska bli såå roligt. Första året som vi far
dit så det ska bli skoj!
-Nån fler som ska dit??


Nä nu ska vi slå på en film som jag hyrde idag. Australia.

Åsikter!!
Skrivet av: Fru Fävikslover

Nu kommer ni att bli fast, en gång Fävikare- alltid Fävikare =) Mohahahah!!!!!

2009-07-19 @ 22:09:13
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: alla utom Elvis är renrasiga, han är chihuahua/dvärgpinsher! Spelar dock ingen roll : ) Han är lika underbar och fin för det!

2009-07-20 @ 00:16:20
URL: http://lindablom.se
Skrivet av: Marita

Önskar er en trevlig helg, hoppas att ni får fint väder, kram på er

2009-07-20 @ 21:27:23
Skrivet av: Marita

Fin design.

2009-07-20 @ 21:29:44
Skrivet av: maria

vi ska oxå på Fäviken,4:e året för mig!så himla skoj,men det verkar ju bli dyngväder,så då blir inte riktigt lika bra som om det skulle ha varit SOL!syns kanske där..:)

2009-07-21 @ 09:38:55
Skrivet av: Cim

Ååååh visst var Australia bra??? Jösses vilken bra film... Ha en underbar dag o kväll, själva ska vi åka med ett lass till tippen...

KRAM vännen

2009-07-21 @ 16:46:11
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0