ditt & datt

Det har varit en skön helg som både spenderats i Norrsjön & nere på byn.

Var Ö V E R L Y C K L I G igår när solen gassade och jag kunde ligga på bryggan
några timmar! UNDERBART!
Försöker att tänka posetivt för varje dag på semestern som går UTAN
sol....försöka se till andra saker som gör mig glad.
Idag tex tog vi en lång sovmorgon, och det var super skönt.
Jag var uppe vid 6 tiden och gick ut med hundarna sen kröp jag ner i sängen
igen....mmmm. Klev upp halv 11!
Sen åkte jag ner till min kära häst som gått och slappat i hagen i flera veckor, tog
in honom och pysslade lite. Tänkte sätta igång honom igen i morgon, ta en
skritt tur till en början, en mjukstart ni vet ;-)
MEN för en bad/sol människa som jag är det svårt att tänka på nåt annat än att jag
vill att solen ska skina
:)

I kväll börjar valpkursen för mig och Totte, ska bli jätte kul.
Jag ringde Maggan bland det första jag gjorde när jag skaffade Totte och
anmälde oss till nästa kurs.
När Troja var valp gick jag där med henne, och det gav verkligen resultat och
det sitter i än idag trots att jag bara gick valpkursen med henne.
-Ok, inkallningen kan det vara siochså med ibland...

Hoppas ni haft en lika bra helg som mig.

Kram Kram*









Åsikter!!
Skrivet av: Nillah

Vilka sötnosar <3

2009-07-19 @ 19:54:14
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Margit

Lugn vännen den kommer o vad mysigt ni har haft på eran tripp :) Kram

2009-07-19 @ 20:21:39
Skrivet av: -bakeba-

Åh så fint det var här då , ny design :-)

Området runt edebosjön och norrsjön är ju helt underbart...önskar man kunde bygga sig/köpa en stuga där någon gång i livet. Närheten till vatten....ahhhhh!

Kan tänka mig ni tillbringar all möjlig tid där!!!

Ha det gott, håller tummarna stenhårt att det kommer fler soliga och varma dagar...underbara dagar!

2009-07-19 @ 20:26:01
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0