Design!

Det här med blogg design.... Om man trivs med sin design
blir det roligare att skriva. Iaf för MIG! Jag känner det nu,
tycker att den här (den gula med solrosor alltså)är ap ful och
trivs inte alls med den och därför vill jag knappt klicka upp sidan.
MEN jag jobbar på en ny men har ingen riktig klar bild hur jag vill ha
den än....

Soler skiner och jag är glad idag! 
Helgen kommer att spenderas upp  i Norrsjön & förhoppningsvis tar jag
oxå med mig hästen :)
Vi har nämligen fått lov att låta honom beta på en lägde där uppe!
Men han har tappat en sko så jag måste fixa med transport upp dit.
Hovis kunde komma på måndag.

Nä nu är det dags att göra nån "nytta"!

Puss ♥

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0