Bilder

Sätter ut lite bilder från dagarna som gått!

  
  
   
  
Gatufesten:
  
  

Nu inleder jag snart min sista jobbar helg innan semestern.
Känns grymt tungt att veta att man har en vecka till kvar sen...
förvisso bara tre arbetsdagar (ons-tor-fre) men ändå!
Jag vill liksom inte jobba i detta underbara väder!! :)

Annars rullar det mesta på. Susand har flyttat till Helen över
sommaren. Känns jättebra att hon får bli riden och ompysslad.
Tänkte åka dit och hälsa på någon dag :)
För Fille och mig blir det mest sena kvällsturer i den här värmen.
Det är verkligen så mysigt att rida sent på kvällen, alldeles svalt &
tyst!
Tänkte att han ska få två veckors vila när jag tar semester.
Drömmen vore att hitta en liten plätt med bete i närheten av husvagnen
då...så jag får ha honom nära :)

Ingen större matlust har jag i värmen heller. Blir mest kräm & mjölk,
och dessa förödande (för fläsket) mackor!



Åsikter!!
Skrivet av: Monke

ÖÖÖ hur mkt hade jag druckit på dom där bilderna då... vilken ugly bild på mej...



Synes snart :-)

Krams

2009-07-03 @ 12:17:20
Skrivet av: Maria

Härliga sommar bilder. Ja men snart är det din tur att ha semester.

Kram

2009-07-03 @ 20:58:08
URL: http://lofgrens.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0