Trötter!

Gäsp!
Jag/ vi hade skoj på Stödehuset igår, jag var på topp-humör! :)
Dansade t.o.m några danser (styrdans!!)
Tyvärr (fast tur idag) så skippade jag/vi efterfesten, var helt enkelt
för trött (??vad har hänt med mig,haha!!) Sorry Anna, det får bli en
annan gång! :-) Men vart det nå drag?

Jag lägger in lite bilder senare, orkar inte det just nu.
Ska lägga mig i sängen och slö-glo lite på tv:n MEN först en dusch!

Puss ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Monke

Måste ha varit en topp fest, Erik var hemma här vid 2...



vad roligt att du hade skoj!



P&K

2009-01-06 @ 10:35:35
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Det var en skojig men stillsam tillställning med kortspel och en par drinkar framåt halv sex snåret. Nästa gång räknar jag med dig=)

2009-01-06 @ 12:59:20
Skrivet av: Evisen

Ibland är man klok nog att gå hem i tid!! Ha en bra dag!

2009-01-06 @ 13:58:20
URL: http://www.metrobloggen.se/evisen

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0