Trotsat kylan...

Massa & jag har trotsat kylan idag, vi tog en prommis förut :-)
Det bet rejält i kinderna. Det är drygt -20 här nu.
Men det skulle bli bättre i morgon har meterologen Steffe sagt, hehe.
I morgon kväll ska vi på Stödehuset & svinga våra lurviga, haha!
Ska bli skit skoj att komma ut bland lite folk!

Som det verkar enligt era kommentarer på förra inlägget så får jag nog
vänta LÄNGE på mina gardiner... :-( Och julgardinerna får sitta uppe...
...julen varar ända till påska.....tralalalala...

Nu
ska jag slö-glo på tv:n!

Puss ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Det ska ju bli svinskoj imorrn!!! Men jag ska definitivt raka mina =)

2009-01-04 @ 19:32:06
Skrivet av: tina

Hej hej i kylan! Jag föjer ofta din blogg och jag gillar den, så nu har jag länkat till dig. Jag hoppas att det går bra?

2009-01-04 @ 22:16:57
URL: http://staino.bloggagratis.se
Skrivet av: Therese

Hoppas ni får kul ikväll :)

Kram

2009-01-05 @ 12:03:06
URL: http://tostberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0