1 januari 2009!

Tror ni inte att jag lyckades försova mig i morse??!!
Första gången sen jag började jobba på Knutshemmet.
Gunilla ringde (07.00) & sa:
 -"Gott Nytt År"
-Jag kommer NU svarade jag och lade på...hihi.
20 minuter senare var jag på jobbet. Inte illa pinkat om jag får säga det själv, haha!
Det var min start på det nya året.

I kväll har jag börjat plocka undan julgrejorna här hemma. Måste åka in till Birsta
i morgon & köpa nya köksgardiner, så förhoppningsvis åker stakar & julgardiner
ner i morgonkväll....
Våran köksmöbel (<--länk) har inte kommit ÄN!!! Funderar på att skita i den, bara för
att vara  tjurig!?! Och köpa en på ett annat ställe.
Men jag vill ju ha PRECIS den där möbeln & inte nån annan......Får se hur det blir.

Nä nu ska jag snart lägga mig i sängen och glo på tv /sova. Det  vart alldeles för sent hos
Anders & Emma igår (03.00!!) så jag har lite sömn att ta igen, men det var super trevligt där!
Tack alla för roligt sällskap!

The man behind the mask...
Vem tror ni det är som döljer sig där bakom?
Haha!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Snacka om värdelös leveranstid!

2009-01-02 @ 09:17:03
Skrivet av: Anders

ja han är sig lik Massa,tack för senast

2009-01-02 @ 12:17:31
Skrivet av: Therese

Hört fler som varit kraftigt missnöjd med deras leveranstid... Synd, för möbeln är snygg som attan!

Snygg sambo ;)

Kram

2009-01-02 @ 16:18:11
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: Sanna E

riktigt snygga köksmöbler!

2009-01-03 @ 17:28:45
URL: http://sannae.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0