Lista!

En blogg lista!
(© skapad av mig själv,hihi)

Vad fick dig att börja blogga?
Anna Sjölander hade skaffat en blogg (för övrigt var hon DEN FÖRSTA
som jag kände som bloggade) och jag tyckte det verkade som en super
skojig ide´, dels för att  mina tjejkompisar som flyttat från byn skulle ha lite
"koll" på mig och att få minnen & upplevelser bevarade! Som en dagbok
kan man säga(fast mindre privat)!

Hur länge har du bloggat?
Sedan nov 2006

Hur många läsare har du?
Ca 120 läsare per dag!

Är du nöjd med din bloggs design/utförande?
Ja det är jag! Men vill ändå ändra den några gånger per år.
Roligt med lite förändring!

Vad betyder kommentarerna för dig?
MYCKET! Det gör mig glad att mäniskor är villig att lägga ner en minut
för att skriva till mig! ♥ Det sporrar mig att fortsätta skriva!

Vad är det i en blogg som fångar DITT intresse?
Det är väldigt olika! Gillar variation i skrivandet, (fast det vet jag ju själv att
det är sååå lätt att skriva 20 inlägg på en dag om hästar/Fille, haha!)
För mig spelar bilder en stor roll! Och mycket uppdateringar!
Bloggar med mycket text, och aldrig några bilder går bort.
Är super less på alla mode-bloggar!
Långt svar men det är inte en lätt fråga!

Läser du några kändis bloggar?
Ja det gör jag, men följer inga slaviskt! Dom bloggar jag läser sporadiskt
är Linda Rosings, Hanna Graafs, Pernilla Wahlgrens & Blondinbellas men
räknas hon till kändis?!

Har du nåt mål med ditt bloggande?
Att kunna se tillbaks på olika tider i mitt liv, i text & i bilder!
Det vore ju coolt att kunna tjäna pengar på sitt bloggande, men tyvärr så
kommer det nog aldrig att ske, haha!

Ser du nånting negativt med att bloggandet?
Ja det finns baksidor med att lägga ut DELAR av sitt liv på nätet.
Det kan skapas många missförstånd, & man kan råka ut för personliga
påhopp av anonyma kommentarer!

Slutligen, tipsa dina läsare om en bra blogg, bara EN!
SVÅRT!! Finnas många bra bloggar, men för att inte trampa nån
på tårna så väljer jag ingen av mina vänners!
Jag läser en blogg om en svensk tjej som bor i Oslo, halkade
in på den av en slump och efter det så läser jag den flera gånger
per vecka! Hon verkar leva ett sånt härligt liv på nåt sett, en posetiv
människa! Spana in ---> Gizmolinas

→ Kopiera gärna listan!! Let me know så jag kan spana in era svar!!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Det var ju fyndigt att hitta på en egen =D

2009-02-15 @ 13:37:56
Skrivet av: inlinquisch

Snor din lista hehe, jag följer slaviskt allt du gör!!

2009-02-15 @ 13:44:40
URL: http://inlinquisch.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0