Lista!

Jag gillar listor! MEN dom får inte vara för långa, då orkar jag inte läsa...

Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, den är igång dygnet runt, men jag har
ofta på ljudlöst för att slippa bli väckt för tidigt :)

Vem såg dig senast naken?
Massa :)

Hur såg du ut på högstadiet?
Haha, ja vad ska man säga?! Sätter in bild längst ner
på det här inlägget ist....

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag skulle nog säga att jag är en ganska bra arbetskamrat.
Nackdelen är att jag kan reta upp mig ganska ofta på människor
som är lat på jobbet. Har väldigt lätt för att se "mönster" hos folk...
Måste försöka ignorera det mer....

Har du celluliter?
Japp

Biter du på naglarna?
Nej, det har jag aldrig gjort, men nagelbanden i bland...tyvärr.

Har du något handikapp?
Hm, nä det tror jag inte!

Är det rädd för att få hängbröst?
Ja. Eller rädd å rädd.. det är väl inte världens undergång, men allt går ju att
fixa, haha! :)

Svär du?
Ja det händer!

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Så sällan man stöter på dom, men kommer inte ihåg att jag varit
otrevlig nån gång.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos!

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Fisk i största allmänhet. Gravad lax, fy faan!

Har du blivit arresterad?
Yes!.....

Är du rädd för Securitasvakter?
Näe verkligen inte!

Har du någonting att dölja?
Har inte alla nåt skelett i garderoben?  Haha!

Ljuger du?
Endast vita lögner!

Har du kysst en polis?
Nix! :S

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Självklart.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Åh va svårt!! Inte Lost iaf, hehe.
Nä men gud, jag vet inte!!

ALLA som vill får ta listan!

Bilder från min ungdom!
Haha!!


Linda, jag & Björne
  
Avslutningen i 9:an, nån fler som käner igen sig?? :)

Åsikter!!
Skrivet av: inlinquisch

hehe jo faktiskt lite skönt är det fan =)

HAHA asså jag har ingen som helst koll på hur jag såg ut på den tiden men ehh är det inte jag som sitter närmast?! eller nej fan 9 ehm hade jag inte längre hår .. ehh ser lite väl ung ut åxå ju haha Fuck red ut detta åt mig !

2009-02-22 @ 12:02:12
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Sofie

Tom: Från vänster: DU, Peter sticker fram lite..,Johanna, Linda, Jag, Anders C, Fredrik & Anna F :)

2009-02-22 @ 12:24:11
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: inlinquisch

haha fan va hemsk jag hade en liten annan bild av mig själv i 9an haha .. har du fler bilder ?! jag har inte nån från den tiden

2009-02-22 @ 12:26:28
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: inlinquisch

hehe mmm hatar överlevande aborter som tror att dom vet saker och ting... =)

2009-02-22 @ 12:59:38
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Frun

Underbara bilder!!!!

2009-02-22 @ 15:17:18
Skrivet av: inlinquisch

ja fan pilla fram dom och skicka till mig vore skit kul att se dom =)

2009-02-22 @ 15:54:10
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Lizette Padellaro

Hej Sofie!! Kul att du tittar in på våran sida! Va kul med en ny häst. Vad har du tänkt med den då? Ha de bra och lycka till!!

2009-02-22 @ 17:05:16
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se
Skrivet av: Anonym

Hahaha! Jasså, du gillar inte gravad lax som är så gott!!?

Kul att se gamla bilder.

Kram

2009-02-22 @ 18:19:07
Skrivet av: Lizette Padellaro

Ja, va kul!! Jo, dressyr är ju ett måste, även om man ska tävla i hoppning!!! =) Är det en 4-åring du köpt? Vad är det för stam? Vart har du köpt han ifrån?

2009-02-22 @ 19:59:48

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0