Less!

Är jag förföljd av ständiga bakterier? Virusar? Och annat skit?

Blir hemma från jobbet i morgon igen!
Jag måste  ta en semesterdag! Inte faan har jag råd att vara hemma
nåt mer! Var tvungen att ringa chefen på hennes ledig tid & rådfråga.
Förlåt!

Mitt i all skit (hehe, där fick jag till det) så kan jag inte låta bli att tänka
på att det kanske finns människor som inte tror på att jag är "sjuk"....
-Varför får man såndana tankar för?
"Tänk om dom på jobbet tror jag "fejkar" och är hemma bara ändå?"
Jag tänker ofta så, och det beror på att jag lyckas bli sjuk så fort det
går nånting...
Egentligen ska man ju bara skita i vad folk snackar och tror sig veta,
men i just dom här situationerna kan jag inte låta bli...

Åsikter!!
Skrivet av: Frida

Det är många nu som inte blir av med sina förkylningar :(

De som blivit sjuka vid jul verkar aldrig bli av med skiten....

2009-02-15 @ 20:42:12
URL: http://fia0411.bloggagratis.se
Skrivet av: Bodil

Snart är det vår och sommar och kanske blir du friskare då! Johanna är lite "magsjuk" hon med och tur att faster är här så hon kan vara barnvakt imorrn! krya på dej! Kramizar

2009-02-15 @ 22:08:17
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Anita

Förstår vad du menar, ibland när man är hemma med barnen får man känsla av att dom inte tror en vissa, inte på min nuvarande arbetsplats dock, ska iväg med Josse imorrn nu och kolla hennes leder,n håller fingrar och tår för att det inte är reuatism, kram och krya på dig!!

2009-02-15 @ 22:10:07
Skrivet av: Caroline

JAG om någon kan verkligen förså vad du menar. För jag kan känna lika dant. Det är HEMSKT!! Och varför känner man så för?! Jo, som en vän sa till mig: Det kallas arbetsmoral.



Kiss to you babe!!!

2009-02-16 @ 05:59:18
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: inlinquisch

hehe jag tänker jämnt så om andra att dom fejkar alltså !!

2009-02-16 @ 06:10:30
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: mamsen

Men gud va dumt !!Vem bryr sig vad andra tänker??? Klart det finns väl dom som bara längtar efter att bli smittad av magsjuka hihi. Nä folk ska hålla sig hemma nmär dom är sjuk!!

2009-02-16 @ 07:27:18
Skrivet av: Anna S

Nu har jag gjort din lista =) Krya på dej vännen kram

2009-02-16 @ 10:33:54
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: inlinquisch

Japps nu är den gjord fan! ja listan alltså =)



kram och krya på dig

2009-02-16 @ 11:12:34
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Anonym

Hej!

Håller med din mor folk ska hålla sig hemma när de är sjuka.Krya på dig

Kram/faster

2009-02-16 @ 12:22:09
Skrivet av: Marie S

Krya på dej vännen. Skit i vad andra tror, det är bara man själv som kan känna om man är sjuk eller inte. Kramar

2009-02-16 @ 13:26:26
Skrivet av: Kina

Jag varken kan eller vill tro att någon på vårat jobb tänker så! Och i så fall kommer varghonan (som du kallar mig) att gå till anfall för du tillhör ju så klart "min flock"!! Krya på dig vännen o stanna hemma så länge du behöver;)Massor med kramar till dig!!!

2009-02-16 @ 13:38:11
Skrivet av: Britt-Inger

Är man sjuk så är man!Vissa oftare än andra, men det rår man ju inte för. Jag tror nog inte att nån vill att du ska jobba när du är sjuk, för då kan dom ju bli smittade. Å man har ju inte råd å vara hemma för ros skull.

2009-02-16 @ 13:49:25
Skrivet av: Sofie

ALLA: TACK alla för era kommentarer!



Kina, nä jag hoppas att inte nån tänker så, men jag blir så lätt paranoid! :S Kram gumman!!<3

2009-02-16 @ 15:24:44
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0