Kvällen är här

I morgon har jag en fullspäckad dag framför mig.
På morgonen blir det stallet, ridtur på Filledutten!
Ska försöka komma i väg TIDIGT! För kl 13 ska jag infinna
mig i Stöde på jobbet för utbildning 13-16! Sen hem och käka middag,
för att sedan åka ner till Lindberga på "Smörj/putsnings-kväll"....läs mer om det
HÄR<----  "Övrig önskad dryck medtages av deltagarna själva!!!" -SKA BLI! Hihi*

Jag avslutar denna kväll med mer gamla kort, tycker det är skit kul med kort
nämligen -Hoppas ni oxå tycker det är kul??
När man bläddrar i gamla album, det är DÅ man inser hur FORT tiden går!!

 <--Skolavslutningen i 9:an
Linda Ström, jag & Johanna Jenstad
 <--Anna (Thid) Norbäck på Lina, den svarta.
Och jag på Linette (skäcken) Dessa hästar finns fortfarande kvar
på Lindberga!!
 Kim våran snälla hund.(R.I.P)
 Jag fösöker få ponnyn Cinette att gå framåt?
Med på bilden är pappa & Lennart Persson
 Här är Ronny (kusin) & brorsan inte såå gamla :)
 Mina två hästar på den tiden, Freshen till vänster
och Nilo till höger! Ryttarna? Anna på Freshen & jag på Nilo med
Andreas Johansson framför mig!!
(fniss)
<--Jag på min Freshen, året är ca 92-93, Bosjön.
(Obs! Hjälmen ligger på backen bredvid)
<--Liten blir stor...
 <--Jag håller i Johanna (mitt syskonbarn)
Älskar den här bilden...♥ från-93 (Flanellskjorta??)
 Storebror Daniel,tonåring....hihi.

Ja, som ni ser så var det mycket hästar även på den tiden.

Ska fortsätta gräva i mina album...INGEN går säker

Åsikter!!
Skrivet av: Bodil

Gú så roligt med gamla kort =) Jag hittade på mej själv men de får stanna i fotoalbumet ett tag till.=) brillor och kortklippt enda positiva då var väl vikten hihi kramiz

2009-02-24 @ 22:42:34
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Anna S

Men gud va kul med gamla bilder! Jag måste leta mera bilder jag med igen snart! hehe

2009-02-24 @ 22:57:38
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Mamilla

Hej!



Gud vad kul att se bilder.

Kommer ihåg vad min mormor och din farmor sa om våra tonåringsbröder "ungtuppar" kallade hon de .Hahahaha!

Det tyckte jag lät så kul



Ha en underbar dag kusinvitamin

/Mamilla

2009-02-25 @ 07:20:01
Skrivet av: Caroline

Hahaha! GUUUD vad kul att se! Dom bilderna hade jag inte sett.

Det var jätte fint kortet på dig och Johanna. Nästan så att jag blev lite rörd när du skrev som du gjorde.gulligt

Förstår vad du menar.

Daniel var sig lik tycker jag.

Anders mer olik sig......



Spännande med fler.



Ha en bra dag!
Kram

2009-02-25 @ 07:47:19
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: inlinquisch

haha skit roligt att se lite bilder från förr verkligen.. jag tror du har mig på block listan ;)

2009-02-25 @ 08:50:49
URL: http://inlinquisch.se
Skrivet av: Mia

Gud va kul det är med gamla bilder.

Vet dock inte om jag vågar gräva så mycket själv. tror inte jag har just nå kort sen tonåren. :-o

2009-02-25 @ 10:45:36
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Birke

Hej.

Kul att se lite gamla bilder.

2009-02-25 @ 11:09:59
Skrivet av: yvonne

Fan nu ska man bli nervös igen,vet ju aldrig vad du hittar på.Men det är kul med gamla kort.Det finns ju många att välja mellan hihi

2009-02-25 @ 12:32:40
Skrivet av: Frun

Men kära nån vad kul!!!! Undrar just var den där Ase of base-mimningsvideon tog vägen? =D

2009-02-25 @ 14:46:37
Skrivet av: Sofia

Åhhhhhh vad roligt! ;D Mera mera!



Du, den dära bilden där Johanna är med - kan inte du skicka den till mig så kan jag visa den för henne!?



KRAAAM

2009-02-25 @ 19:14:22
URL: http://www.sofiatarberg.com
Skrivet av: Johanna

Hehe, vilket fint kort på dig och mig :)

2009-02-26 @ 09:21:21

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0