Hello!

Hade super trevligt igår kväll! Vilka underbara människor man har
omkring sig!! Tack allihop för en trevlig kväll! Ser redan framemot
nästa gång! Dvs om 3 månader enligt pappren, fniss!






Jag har ett väldigt roligt filmklipp oxå, på ett härligt "recept"....egentligen skulle
jag bjuda på det! Hihi*
Men det får vänta....

Åsikter!!
Skrivet av: Maria J

Tack för igår jätte trevligt!

Säg bara till om du vill ha fler recept hihi.



Kram

2009-02-26 @ 21:24:32
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Tusen tack för igår!!! Supermysigt och galet skoj!! Jag hade räknat med receptet, jag sitter redo med penna och papper ;P He he!!!

2009-02-26 @ 21:43:26
Skrivet av: Frun

... sa jag!

2009-02-26 @ 21:44:14
Skrivet av: ulrika

Tjena sofie! Vilken söt hund du har. JAg skulle vilja ha lite blogg tips av dig om du vill dela med dig av dina blogg kunskaper, ha ha och trevlig helg på dig/ er.

2009-02-27 @ 12:13:42
URL: http://busigapulkans.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0